• Inicio
  • O Belén
  • Begonte
  • Certames
  • Imaxes
  • Actualidade
  • Contacto
Menú
  • Inicio
  • O Belén
  • Begonte
  • Certames
  • Imaxes
  • Actualidade
  • Contacto

Una delegación begontesa se reúne con el Papa en el Vaticano

11/09/2022

El alcalde de Begonte, José Ulla, y el teniente de alcalde de la localidad, Luis Luaña, viajaron a Roma para participar este miércoles en las habituales recepciones que el papa Francisco celebra en el Vaticano. En el encuentro, la delegación begontesa transmitió al Sumo Pontífice que el tradicional belén electrónico, declarado por la Xunta como fiesta de interés turístico, cumple su primer medio siglo de vida, además de invitar a Su Santidad a visitar el nacimiento en la primera ocasión en la que visite Galicia.

Ulla y Luaña hicieron entrega al papa Francisco de una escultura en madera del artista lucense César Lorenzana, maqueta del monumento que se prevé colocar, también obra del mismo artista, en la Praza Irmáns Domínguez Guizán, próxima al centro cultural que alberga el nacimiento fundado en 1972 por el párroco José Domínguez Guizán y el artista José Rodríguez Varela, artífice de las figuras con movimiento.

La escultura es la primera de una serie de elementos que se colocarán en distintos puntos del municipio, una en cada una de las 19 parroquias, y que serán un "símbolo de que todos os camiños de Begonte conducen ata o belén". "Este primeiro monumento reflicte, precisamente, unhas botas de peregrino ou camiñante que, procedente de calquera punto de Begonte, de Galicia ou do mundo, ten por destino o belén de Begonte", explican desde el Concello.

La delegación begontesa también entregó a Su Santidad diferente información sobre el nacimiento electrónico, como el libro editado por Everest, la publicación con los trabajos premiados en los distintos certámenes, programas del belén o la pieza audiovisual grabada por la Fundación TIC que puede verse, en gallego, castellano o inglés, en la web www.belendebegonte.es.

Otras noticias

  • Superados os 40.000 visitantes ao Belén de Begonte, e 35.000 visitas virtuais Xaneiro 27, 23

    O Belén de Begonte, sen contar a última semana...

  • Clausura do Cincuentenario do Belén de Begonte e entrega de premios dos Certames culturais e títulos de Socios de Honra Xaneiro 26, 23

    O próximo sábado, 28 de xaneiro, ás cinco da...

  • SANTIAGO RODRÍGUEZ e E PEPE POL Premios de Xornalismo en Begonte Xaneiro 23, 23

    Santiago Rodríguez López, biólogo lucense, profesor da...

  • "O BELÉN QUE NAMOROU BEGONTE”, de Antonio Calvo Varela, Premio nacional de Poesía sobre o Nadal Xaneiro 18, 23

    Ven de reunirse o Xurado do XLVII CERTAME NACIONAL DE POESÍA SOBRE...

  • Fallo do XLVII Certame de debuxo infantil sobre "O Nadal" Xaneiro 12, 23

    O 10 de xaneiro do 2023, reúnese o Xurado do XLVII CERTAME DE...

  • 35.000 visitas ao Belén de Begonte e 32.155 á web www. belendebegonte.es Xaneiro 09, 23

    A día de hoxe, 9 de xaneiro, o Belén de Begonte...

  • Manuel Carballeira, Premio do Certame galego de Arte Xaneiro 04, 23

    O pintor Manuel Carballeira Rivas, oriundo de Cospeito e residente...

  • Expostos na Biblioteca provincial os cadros presentados ao Certame “José Domínguez Guizán” de Begonte Xaneiro 02, 23

    Na Biblioteca Provincial de Lugo están expostos os cadros...

  • No Belén de Begonte superáronse este mércores, 28 de decembro, as 20.000 visitas Decembro 29, 22

    Nos primeiros vintesete días de “O Nadal en...

  • O 25 de decembro, o programa POLO CAMIÑO DA FE, da TVG, desde o Belén de Begonte Decembro 24, 22

    Mañá, domingo, o programa POLO CAMIÑO DA FE, da TVG estará...

< >

Belén de Begonte
Avda. de Galicia, s/n – Begonte – 27373 – LUGO – ESPAÑA / info@belendebegonte.es
Teléfono: +34 610 907 306
GaliciaDigital 2017-2022